onsdag 8 december 2010

OCH SEDAN SÅ blablablah

Jesus Amalia vad jag drömt saker inatt.
Först drömmer jag tusen olika Åh-gud-jag-saknar-Daniel drömmar, eftersom vi inte setts på hela dagen irl (!I know!). Drömmer att han smiter undan, jag hittar honom inte, måste klösa mig fram för att få krama om honom. Och när jag till slut gör det, så känner jag hur hela kroppen slappnar av och att jag kan andas igen. Men sedan försvinner han. Och så får jag göra om hela grejen igen.

Andra exempel på saker man kan drömma om är stenåldersdrömmar jag inte drömt på evigheter, även här involverat panik-jag-måste-vara-med-Daniel men också en otroligt massa alkohol. Det är knäppt när man i drömmen tar en klunk, och så blir man råpackad. Vad kan jag säga-- det festas mycket i Min Stad.

En annan rolig sak jag drömde om var en spökhistoria. Den tog plats ute i skärgården, och jag hade ett gäng av vänner med mig som skulle lösa mysteriet med den kusliga ön. Jag hade onda aningar hela tiden om att vi borde utforska öns historia än att bara gå runt på rundtur och beundra slottet som låg på ön, men det tyckte inte mina vänner. Så medan oron gnagde, så visade det sig till slut att spöket som haunt:ade var en prinsessa som hade bott på ön. Hon ville bara att folk skulle höra henne sjunga en sista gång innan hon kunde komma till ro.
Jahapp. Skönt att jag slapp dö, tänkte jag, och dök sedan ner i havet och fastnade i tången och dog. Suck. x_x

Eller så kan man drömma om en kärlekshistoria mellan Bella Swan (hrrm, huvudperson i Twilight för de som inte vet) och en ung Gackt. Öh, varför jag nu skulle tycka att det här var en bra kombination kan man ju undra, men jag var helt i extas i alla fall. Och varför jag skulle vilja unna en fiktiv karaktär min största idol är ju en ännu bättre fråga. Kanske för att jag var alldeles för upptagen med att sörja Daniel som inte ville träffa mig och var för upptagen med att prata med flickor. Snyft. Dumma dröm-Daniel.

Inga kommentarer: