torsdag 2 december 2010

Hallå! Hallå!

Fick reda på idag att Sverige ingått i en sorts överenskommelse med Sydkorea, som startar 2011. Det här innefattar, så vitt jag har förstått, ungefär samma sak som vi nu redan har med Australien. Alltså, att man kan åka dit via ett Working Holiday Visa i ett år. Trevliga nyheter, tycker jag, och speciellt för de människor som nuförtiden inte enbart är insnöade på japansk kultur, utan även på sådan som kommer från ett av deras grannländer.

Det firar vi med en random koreansk pojkbandvideo som jag precis snubblade över. Jag sitter och försöker klura ut huruvida detta är samma pojke eller inte, fast i annorlunda styling. Jag försöker också att inte fnittra åt pojkarnas stackars kalufser. En del ser ju hemska ut.




3 kommentarer:

Petro-belle sa...

hihi, eller; http://www.youtube.com/watch?v=PalrvWHfm2Y


:D

rusty sa...

lol, wut izzat?
Nejmen srly, jag har aldrig direkt varit ett fan av Super Junior. You like? :O

Petro-belle sa...

haha jaa, super junior har den där korkade charmen. I like.

och så har malin matat mig med massa utav dom så dom har liksom växt på mig.