måndag 8 februari 2010

Plötsligt händer det

En stor våg av hat går ut över internetvärldens anime fansubs idag. Vad är det för mening med att översätta och släppa anime, om en stor del av era tittare inte ens kan spela upp videon?


Det är för tidigt för att ropa hej, men jag vill verkligen säga hej, så jag smygsäger hej tyst för mig själv. Antingen så lyser folk upp när jag berättar det, eller så får jag ingen reaktion alls. Vad hände med "Du är den äckligaste människan jag vet"? Eller "Jag har inget förtroende för dig längre"? Usch, vad du har ställt till det mycket i mina dagar, jävla pinnar. Det är tack vare dig och mitt svaga sinne som gjort att jag fått de hemskaste sakerna sagda till mig. Nu vill jag ha en positiv reaktion, men istället får jag ett blankställt ansikte och en feber som gör att jag inte kan gå rakt.

Jag vill verkligen röra vid Gackt.
Mmmmjjjjhhhhh...!! *kämpar emot behovet att lägga upp bilder som jag inte får lägga upp*

2 kommentarer:

Lin Lin Linda Li sa...

pinnar? hej? jag fattar ingenting :O

rusty sa...

Haha, om inte du fattar, fattar nog ingen. Kryptiskt språk är ju din grej, c'mon and work it.