torsdag 4 februari 2010

kaffekaffekaffe och Gackt

Det som är bra med min nya vän på LJ är att hon får reda på alla Gackt news innan alla andra. Vilket betyder att -jag- vet om saker innan alla andra också.
Det som är dåligt med mina nya vän på LJ är att de bilder som hon lägger upp, får -jag- inte lägga upp någon annanstans. Och jag har ett serious craving att lägga upp en massa bilder på Gackt just nu som får mig att fnittra som en tok. Men jag kan inte.

En annan bonusbild.

Jag tror att jag drack mitt livs godaste kaffe idag. Jag säger tror, för att jag inte kan komma på något annat tillfälle då jag varit mer euforisk. Det här kaffet var så gott och så starkt att jag var överhypad på koffein två-tre timmar efter jag hade druckit det. Kafe Marmelad på Mariaplan, folks. Där har de världens godaste kaffe (ja, jag tror tillochmed att de slår ZOKA i Tokyo).

För övrigt så blev Looptroop Rockers intervjuade när jag och min bror var där. Inte för att jag ens lyssnat på Looptroop till att börja med, men det var väl litet festligt och random.

Inga kommentarer: