torsdag 11 februari 2010

Gender benders när det är som bäst

Finaste Jake och Hamilton.

Oj, att jag inte märkt detta förut kan ju nästan klassas som en smärre skandal. Ian Somerhalder är med i Vampire Diaries! När jag var en liten, liten tonåring så satt jag och spasmade över denna mans vackra yttre i serien Young Americans. Att han sedan hade en relation i serien med en tjej som låtsades vara kille var nog en ganska stor hint om mitt framtida faghag beteende. Denna tös är nämligen ingen annan än otroligt heta Katherine Moennig som också är med i The L Word. Det komiska i det här sammanhanget, är att Ian för mig är perfektion, och verkligen någon jag är attraherad av. Samtidigt så anser jag samma sak om Katherine. Thus, min cirkel av underbara gender benders-böjelser is complete, och jag klickar på "Ladda ned"-knappen. Jag tror inte att jag dör av litet mer vampyrer i mitt liv.


Ur Young Americans, när Ians karaktär Hamilton fortfarande tror att han är bög,
för att han har konstiga känslor för sin bästa "kill"-kompis.

5 kommentarer:

Jenky sa...

Jag älskade Katherine Moenning i L Word! Men jag hade ingen aning om att hon hade varit med i Young Americans också. Hahaha, hon ser verkligen ut som en gosse där!!

Lin Lin Linda Li sa...

Boone :3

rusty sa...

Precis, din lilla Lost-nörd.

Lin Lin Linda Li sa...

Lost <3 jag laddade ner första episoderna av Vampire diaries för några veckor sedan, men jag orkade inte ens ta mig igenom första episoden. jag tittade på Ians scen och det var det. Värdelöst! Fast jag har hört att serien blir bättre, vad tycker du so far?

Petro-belle sa...

mmm yumyumyum till båda <3

och han är ju verkligen den enda anledning till att se vampire diaries, fast den kanske blir bättre? jag har bara orkat typ två eller tre avsnitt :P