måndag 8 februari 2010

Frisyrer jag gärna ser på det motsatta könet

Jag tror mitt hjärta skulle stanna där en stund. Fina Miya är finfinfin-fin. Jag är så otroligt svag för just precis den där sorts frisyr + skägg-kombon. Det är nog min absoluta favorit.

Den som kan ge mig en bättre upplösning på denna bild får tusen kyssar. Minst.

Gackt håller ju på att utöva samma princip av frisyr för tillfället. Jag godkänner, hurr-de-hurr. Synd dock att Gackt nog aldrig kommer odla fram ett skägg. Han har säkert använt en laser och tagit bort det för all framtid. Snyft.


Andra klara favoriter, och som får mig, fånigt nog, att stirra som en tok, är mohawk och bakåtslick/kammat. Varför har inte fler män dessa frisyrer för?


^Detta är för övrigt en av mina favoritbilder på Gackt.^
All text är handmålad.

Sideburns är viktigt och fint dessutom.

3 kommentarer:

Quarter Void sa...

jag är av exakt. samma. åsikt.

http://i675.photobucket.com/albums/vv119/Ve-Doro/MIYA.jpg

Lin Lin Linda Li sa...

JA.

bara JAA.

rusty sa...

*ger Ylva tusen kyssar, MINST*