måndag 22 februari 2010

När vi båda är katter

Corinne skrev till mig och sa att hon ville komma och hälsa på mig i början av Mars. GAH AH JA, tänkte jag och insåg sedan svårigheterna med denna underbara idé. Så just nu ser det ut som om jag inte heller denna gång får träffa en av de finaste människorna jag träffade i Japan för fleraflera år sedan. Tiden går fort, pengarna räcker inte till och att leva under någon annans regim är inte lätt.

Och för övrigt har jag inget internet. Det kanske har märkts, jag vet inte. Jag vill avskärma mig från världen så att jag slipper berätta för alla att jag misslyckades och började röka igen. Jag hatar facebook och vad det gör mot min beroendeframkallande personlighet. Jag vill bara ha min bror som sällskap och pengar i min plånbok, och sedan är jag nöjd. Fast helst av allt vill jag inte bli insnöad i lägenheten of doom en helg till. Det var riktigt hemskt.

Nu ska jag gå på ett möte och sedan fortsätta vara duktig. Vi ses i ett annat liv som inte är på internet.

Inga kommentarer: