tisdag 30 december 2008

It's me, K.G., I've come home! Let me in your window!

Nu har jag och Linda äntligen (tänk dig "äntligen" med caps lock ON) anmält oss till språkkursen i London. Jag känner mig orolig för min ekonomi, som så många gånger förr (eller varje dag sedan två månader tillbaka, om man skall vara korrekt).

Men nu ska vi inte tänka på sådant. Idag köpte jag en väldigt fin kjol på H&M. Jag tyckte jag förtjänade det efter all pengastress den senaste tiden. Men imorgon, då ni, då är det nyår! Årets mest överskattade festdag! Jag har gått in med inställningen att hela kvällen kommer suga, så därför, naturligtvis, känner jag mig peppad.

Suck.

Törleyn är inköpt, likaså är glasflaskeölen.
Jag har spenderat en underbar dag med min Sensibelle, allas våran Pettan.
Jag har skrivit sagor om bästa vänners ofödda tvillingbröder, om giraffer, stora katter och zombies. Det är väl sådant som i slutändan läker de där ensamma såren man får av en tyst lägenhet i en liten stad. Vem kommer knacka på ditt fönster ikväll?

Inga kommentarer: