torsdag 5 juni 2008

svettiga hoper av människor

För någon vecka sedan var jag och Linda på Svanen och dansade järnet. Av någon förvånande anledning började de spela Mr Telliers bidrag i Eurovision-tävlingen. Vilket var rätt coolt, faktiskt. Roligt men oväntat.
Musikvideon är ju rätt skön också.



För övrigt så var DJn den kvällen helt underbar. När Gossips Standing in the Way of Control började spelas blev dansgolvet väldigt snabbt helt smockfullt. Alla blev helt galna! Alla hoppade med armarna i luften, och det blev en svetthög utan like. Jag blev såklart minst lika på som alla andra, om inte mer. Med tanke på att den låten för mig bara betyder Skins (läs: UK-serie), så blev jag alldeles euforisk. Och medan jag dansade omkring där med slutna ögon kändes det som jag också var med i serien. Sådär galet glad blev jag.

Inga kommentarer: