fredag 6 juni 2008

Miss Viviennes halsband

Okej, jag kan inte hålla mig ifrån VW just nu verkar det som.
Jag kan sitta och kolla igenom Old Baileys hemsida hur länge som helst, kolla om på saker hur länge som helst. Och väldigt ofta kommer det upp gamla kollektioner. Såklart så skulle jag aldrig ha råd med ngt utav det, men man kan ju alltid drömma. Och av någon anledning så är jag speciellt fäst vid VW-halsband som sitter väldigt tight runt halsen, nästan litet choker-aktigt sådär.

Min förkärlek till grodor kommer nog aldrig gå bort. <3


Den här är så himla cool. COOL COOL COOL. Jag är inte så mkt för att stoltsera med sådana halsband annars (jag får en vag känsla av fjortisar som går runt med halsband som det står "sexy" på), men det här halsbandet är så vulgärt stort med sina stoltserande S-E-X-bokstäver att jag inte kan låta bli att tycka om det.


Det här halsbandet är en våt dröm för alla fan av Viviennes halsband. Ett av de allra dyraste. Den finns i silver också, men det ser så otroligt mkt mer lyxigt ut med guld.


Detta halsband är rättså väldigt gammalt tror jag, iaf om man tittar på skicket det är i, samt att det verkar vara en gammal modell på orben. Plus att jag aldrig aldrig sett ett liknande halsband förut. Väldigt coolt smycke dock, väldigt Vivienne~


Och så kommer vi till min favorit då, den som jag konstant suktar efter. Från Propaganda kollektionen. Jag tycker det trycket är klockrent. Ascool. Det kan inte bli bättre. Den har varit uppe på Old Baley en gång. Jag hann inte köpa det. Sedan var det en säljare på LJ som sålde den för ngn månad sedan, men jag var för seg igen. MEN NÅGON GÅNG SÅ SKALL JAG ÄGA DEN.


Inga kommentarer: