söndag 29 juni 2008

Luft i mina lungor

Så jag läste ut Vindsträdgården på några dagar. Jag kunde bara inte låta bli. Chris blonda hår och ömma ord förföljer mig ännu, och jag har inte kunnar förmå mig att fortsätta läsa någon annan bok tills jag får tag på fortsättningsboken, Blomblad för Vinden. Om exakt 1½ timme ska jag vandra upp till Alexandras lägenhet och låna hennes exemplar. Jag kan knappt vänta. Jag behöver mer Chris-kärlek. Just nu känns det som luften i mina lungor.

Det oh, så inte alls bittra omslaget till Blomblad för Vinden.

1 kommentar:

Sensi sa...

Jag har alla fyra böcker, plus en specialutgåva (som egentligen bara är första boken, smått omskriven) Virgina Andrews är fruktansvärt duktig, och jag har läst den här serien väldigt många gånger. Vill du, så får du låna dem.