tisdag 12 november 2013

Tut säger bilen.

Har rusat runt som en tok hela dagen. Det verkar vara min nya style - när jag väl har energi så kör jag på som ett ånglok så länge jag kan, tills kroppen och huvudet ger vika och jag kraschar. Det är inte ett hållbart sätt att leva på, men jag är bara så glad att jag har energi över huvud taget.

Är helt död nu. Min rygg skriker AJAJAJ, mina ögon säger UHUHU och så kommer ju den sedvanliga huvudvärken jag haft i två veckor.


Imorgon ska jag gå på bio med min bror. Vi ska se Gravity.




Jag går igenom en väns instagram, och inser till slut att han och jag har hängt väldigt mycket det senaste halvåret. Han är, till skillnad från mig, bra på att ta bilder som fångar känslan av ögonblicket. Och sådana bilder gör ju att man minns de dagarna och nätterna. Nästan så att man får en tår i ögat, snyft.
Tänkte göra ett inlägg om det snart, men insåg att jag nog får dela upp det.

Inga kommentarer: