måndag 11 november 2013

Free!

I min stora kamp att försöka rensa bort ungefär tiotusen GB med serier och filmer, så kör jag maraton just nu.

Har snart sett färdigt på en serie som heter Free!. Den handlar om några pojkar som älskar att simma. Iz all.
Men den har tre saker som gör den alldeles fantastiskt mysig.

1. The Villain - Han har huggtänder och är ilsk och dryg. Yum yum.
2. Animationen är helt jävla fucking awesome.
3. Angst-relationen mellan huvudkaraktären och Herr Huggtänder är väldigt uppskattad. Som alltid.



Alltså jag lovar, jag försökte verkligen leta upp en bild 
då de faktiskt har kläder på sig, men det var assvårt.



Ooooch här är fina outrot. Älskar det för att de dansar (så fort de dansar i anime, så är jag såld, verkar det som), och för att min favoritkaraktär är jätteond och i princip skriker "ALLT VATTEN ÄR MIIIITTTTT".
Ja, gud vad roligt.



Inga kommentarer: