fredag 8 november 2013

De dansar! - aka fan vad animationen har blivit bättre de senaste åren.

Eftersom jag har simultanförmåga, så har jag även tittat färdigt på en annan anime som heter Brothers Conflict. Den handlar inte om så mycket, för det är en så kallad reversed harem-genre. Ni förstår säkert vad det betyder. Alla vill ha en och samma tjej. Och alla männen är bröder. Och de är 13(!) stycken. Hohoho.

Jag lovar att efter ni har sett detta outro, så kommer ni känna en gnutta av "What the fuck did I just watch?"





I sådana här serier så är regel nummer ett att man släpper alla skämskänslor. Annars kommer man inte kunna titta färdigt. Hitta någon/några favoriter, och igla fast er vid dem. Då kan det bli en rätt behaglig upplevelse.

Min favorit är egentligen han till höger här nere. Inte för att det säger er någonting, men så, NU VET NI DET. Han till vänster är rätt mysig också.



Oooooch såklart det obligatoriska tvillingparet (som egentligen är trillingar). Det GÅR liksom inte att stå emot den kombinationen.


Hai hai, nu kommer jag sluta skriva om mindless shoujo.

Inga kommentarer: