fredag 8 november 2013

DURARARARARAAAA eller Loki eller moerk aengel som aer mystisk.

Såg färdigt Durarara!!, och den var mycket bra. Så himla skönt när man lyckas hitta de där guldkornen i den japanska populärkulturen - puh, liksom.

Men nu drar jag vidare. Väljer mellan att läsa en fullitteraturserie a la Twilight (fast änglar istället för vampyrer), eller läsa om en fanfic med Loki. Tror jag kör på änglarna först, har ju ändå börjat läsa sedan några dagar sedan.

Vilket hästjobb, alltså - eskapism.

1 kommentar:

Lin Lin Linda Li sa...

Jag är så himla sugen på att se en ny anime, men har ingen aning om vad jag borde titta på. Orkar inte med någon som har 205925 avsnitt dock (Attack of the Titans pågår väl fortfarande?). Någon idé? Senaste animen jag såg och absolut tokälskade var Puella Magi Madoka förövrigt, om du inte sett den så titta nuuuu!