lördag 6 augusti 2011

Och det är bra.

Hurrrdurrr, fick precis ett mail av min amerikanska vän som råkat bli vän med en av bandmedlemmarna i Dir en grey. För er som inte vet det, så var Dir en grey Bandet Att Lyssna På för sex år sedan. Först för mig kom Gackt, sedan Dir en grey. Har sett dem runt 6-8 gånger live, och har nog aldrig haft så genomsvettigt roligt som på deras konserter.

Hur som helst så har hon tydligen visat en tavla som hon håller på att måla för honom - en tavla föreställandes mig. Och hans svar var att jag "Verkar ha väldigt starka ögon. Och det är bra."

Min inre fangirl får mig att himla med ögonen och le som en idiot. Vi får återigen återgå till det vanliga scenariot att tänk om jag visste om det här för sex år sedan. För sex år sedan då jag stod i ett svettigt publikhav och bara stirrade och stirrade på honom för han var så magisk. Men ja ja, life is funny that way.

Inga kommentarer: