lördag 6 augusti 2011

DP, my love - part II

Den andra hälften av beställningen kom efter att det fortfarande kliade i fingrarna och tankarna på en del kreationer från Dorothy Perkins. Så jag scannade igenom deras onlinelager en gång till, och hittade detta:

Fina halsbandet med pseudo-pärlor som egentligen är spetstyg som är format som små cirklar. 20SEK för ett fint halsband tackar jag inte nej till.

Klänningen som jag inte kunde få ur tankarna. Det är någonting med mönstret och den svarta pärlbrodyren vid halsen som gjorde att jag inte kunde vara utan det.

Peter Pan-krage och små, ljusrosa prickar... Behöver jag säga mer?

Skorna som egentligen var på tok för dyra. De här skorna satt jag och tittade på dag efter dag med putande läppar och glittrande ögon. Egentligen tycker jag inte om sådan klack, och inte cowboy boots-känslan man får av dem heller. Men hög snörning och spetstyget är nog det som gör dem så fina. Andra delen av min present från D, så alltså två par skor som är båda himmelskt fina.

Inga kommentarer: