lördag 5 december 2009

Wooh, yume no naka de...

Det sprang omkring en massa japanska män i mina drömmar inatt. Gackt var ju med igen, såklart. Men den här gången var även Kaoru i Dir en grey med. Väldans konstigt, eftersom jag inte känner någon som helst sexuell dragning till Kaoru. Och han var över mig som en igel! Jag satt och tittade i deras fotobok, och han bara hängde över mig och sa "Jaså, jaha, du har vår fotobok, du", ungefär som om jag var ett säkert kort bara för att jag tyckte om deras musik. Han var kladdig och jobbig, så jag sköt undan honom och gick in till mina vänner som satt och väntade på en ny tagning (vi höll på att spela in en film).

Kladdgubbe.

Och hipp, happ så kommer Johan in (som får vara bildlös). Han börjar också åla sig intill mig och jag tänker att Ja, jo, det här är väl trevligt, eftersom han typ är den personen jag varit mest kär i i hela mitt liv, men Gackt...
Så jag ålar mig ur även Johans grepp, och letar efter finaste G-man. Finaste Gackt står och sjunger inför några flickor. Jag står där och börjar gråta, för att det är så vackert, och jag inser att jag älskar honom. Precis när jag går fram för att prata med honom, han vänder sig sakta om och ler... så vaknar jag.

För i helvete jävla piss skit!

Inga kommentarer: