tisdag 8 december 2009

Mycket Är Nytt

Jag har varit litet upptagen de senaste dagarna med att börja på Mitt Nya Liv. Mitt Nya Liv är fantastiskt givande, och jag svävar omkring på små fnitterfyllda moln. Förutom när jag tänker på mat, förstås. Det gör jag rätt ofta nu.

Jag bara känner hur hondjuret inom mig SKRIKER när jag märker att hans tröja har glidit ner över axeln. Nackdelen med att leva i celibat. Du kan få tuppjuck över så minimala saker. Fast å andra sidan, jag tror inte någon skulle kunna motstå Den Nya Gackt.
Den Nya Gackt försöker inte längre hålla sig för skratt, för att han vill se cool ut 24/7. Nu skrattar han och säger "Jag är så sömnig! Och jag kan inte dansstegen till min dans! Vad ska jag göra? Hjälp mig. Heh."

Och så skriker hondjuret litet till. Hon klöser efter nakna axlar, mjuka röster och genuina leenden.


Han har inte sovit på två veckor, säger han. Han är trött!

Inga kommentarer: