måndag 14 december 2009

Han har ju snygg frisyr iaf.

Ja, det var väl dags att bli kritisk, då.
Tycker du om TV-program som "I survived a japanese game show!" eller tycker du om att spendera din fritid med att garva åt allt som är über-japanskt-hysteriskt? Då kan du titta på den här videon. Jag bjuder på det.



Förnedringstillfälle för Gackt. Såklart insisterar han med sin "Jag är bäst, ingen kan slå mig"-attityd, som jag tycker han kan stoppa upp i röven. Det skulle inte förvåna mig om han har knullat varenda tjej som är på scenen, heller.

3 kommentarer:

Jenky sa...

Jag har ärligt talat ingen aning om vem den här mannen är men jag vill att du ska veta att jag verkligen uppskattar din besatthet. Jag älskar att läsa om andra som är besatta av saker och ting. Främst artister och coola kändisar då. :D

rusty sa...

Jag har ångest över min stackars blogg som inte har något vettigt i sig längre. Det gör mig glad att någon åtminstone orkar läsa mitt smörj! Och på tal om besattheter i bloggar, så tyckte jag jättemycket om ditt inlägg om MM som du skrev om för ett tag sedan. :O Litet hemskt på ett sätt, men intressant nonetheless. Jag kan identifiera mig själv med det där. Bara att jag aldrig verkar växa ur mitt, gah! x_x

Jenky sa...

Men vaddå vettigt. En personlig blogg är ju en direkt reflektion av vad som försigår i huvudet på den som skriver just då. Jag tänker att det får bli som det blir. Ibland blir det bilder på muffins och gitarrkillar tre veckor i sträck, och så helt plötsligt dyker det upp ett roligt och lite tänkvärt minne som man bara måste hacka ner till allmän beskådning. :)

Och MM-inlägget ja, geez... det var egentligen inte meningen att det skulle handla så mycket om mig och min besatthet men det bara bubblade upp. Besattheter är roliga och bra att ta flykt till när man till exempel inte har så himla roligt annars. Så det behöver man inte växa ifrån tycker jag. :D