torsdag 8 januari 2009

sorry~~bk

Tänk dig mig, uttråkad, sittandes på en buss till Nyköping. Tänk dig en mobil, som har tusen olika meddelanden som jag börjat skriva på, men aldrig hunnit skicka. Tänk dig den där mappen med meddelanden, som så fort du öppnar för att läsa meddelandet, automatiskt skickas iväg.

TÄNK DIG att detta skickas till en person som du var på G med förut. Tänk dig att ni inte hörs av längre. Och ännu värre, TÄNK DIG att detta gamla sms innehåller ett enda stort ramble av en Emelina som är på tok för full och försöker kommunicera med en engelsktalande man. Jag kan kort och gott säga att det hela inte var så lyckat. Det meddelandet var tillochmed så pinsamt så att jag raderade det automatiskt efter att jag läst fem ord. Ni vet sådana där saker man skrivit som man verkligen, verkligen skäms över. DET skickade jag.

Mina ögnande ögon hann uppfatta bland annat
"omg I'm so drunk", "you have to come get uuuus, we can barerly walk".... och sedan ett litet, litet "sorry~~bk" på slutet. (och nej, "bk" betyder ingenting. det betyder full emelina).

Det var en av de få gångerna som jag och Linda varit totalt tokfulla. Det var den gången jag ramlade på den regnvåta asfalten, som gjorde att jag inte kunde gå på 3 dagar.
Det av alla sms jag någonsinn skrivit, skickas.


Om det inte är typiskt, så vet jag inte vad.

3 kommentarer:

Lin Lin Linda Li sa...

*gigglixers*

Anonym sa...

Jag dör!
Faktiskt!
Ånej!
:D

Petro-belle sa...

... liiite roligt är det ju faktiskt XD vem skickades det till egentligen?