tisdag 27 januari 2009

sådant man tipsar om

Jag provade att sätta i spolar i håret efter duschen idag. Och gud, vilket locksvall! Jag är imponerad. Det är sådana saker som får mig att tycka om att ha långt hår. Mina planer om kortkort hår försvinner tyvärr bara längre och längre bort i horisonten.

Idag såg jag The Mysterious Case of Benjamin Button, aka Brad Pitts nyaste film. Otroligt sevärd. Skulle nästan kunna tänka mig att den kommer att få en Forrest Gump stämpel. Litet samma koncept. Coolt koncept. Litet kort om vad filmen handlar om:
"Tells the story of Benjamin Button, a man who starts aging backwards with bizarre consequences."

Sedan flinade jag mig igenom Ten Inch Hero, som allas våran Jensen Ackles medverkar i. Jag har inte så mycket att säga om den, egentligen. Lättsedd. Fånig. Mysig. Jag känner litet under huden att den kommer att bli spamkollad på bara for the sake of it. Plus, en Jensen som spelar punkare är ju otroligt mycket LOLage.

besta vennerz

1 kommentar:

Anonym sa...

Hårspolar är magiskt!
Jag önskar att jag hade mer tid på morgonen + orkade med att sätta i dom jämt för finfint är vad det blir! :)