tisdag 20 januari 2009

Galna flickor på Asylum


Jag och Linda har mer eller mindre bestämt oss för att medverka på Asylum 3 i Maj. På grund av anledningar jag inte tänker nämna, gör detta mig väldigt, väldigt glad. Eller tja, det jag kan nämna är att en viss herr Jensen Ackles och Misha Collins är där. Vilket sätter igång hjärtat på oss stackars fangirls. Vårat enda problem är nu att biljetterna är slutsålda. Erhm. Men! tusan den som ger sig! Min låga gjord av hopp brinner fortfarande starkt.

Vi hade tänkt att det får bli litet som vår senaste Paris resa -- sådär härligt spontan så att det bara
händer.

Och till sist, because it makes me happy.

Jag kommer väl förlora mina läsare nu one by one, haha.

11 kommentarer:

Lin Lin Linda Li sa...

http://www.rogueevent.co.uk/asylum/pass.html

jag kan maila?

rusty sa...

eh, ja! Behöver jag också maila, eller? skriver du bara att du vill ha två biljetter/paket?

Lin Lin Linda Li sa...

jag skriver att jag vill ha två! *gör*

Lin Lin Linda Li sa...

done!

rusty sa...

Ååååh, åhhhh!
Jag har inte riktigt sett var priset står ännu, men äh! jag får leta och skit samma detärvärtdet! nuff said!

Lin Lin Linda Li sa...

*hostar* inte? 90£ *dör litet*
det är fruktansvärt hur jag... åtrår Jensen just nu. jag kan i princip inte titta på mer bilder, cuz I'm gonnah looze it!

rusty sa...

hohoo, välkommen in i klubben, älskling. Jag vill se mermerMER bilder. Jag sitter här snällt och väntar på att du ska uppdatera din LJ med nya fina bilder som jag inte sett ännu.

Jag såg £90-grejen precis efter jag skrivit. Shiiiiiiiit. Men äh. Tänk dig att få se honom sitta på en scen och vara allmänt Jensen:ig. Eller få autograf. Eller hur nördiga vi kan vara med alla andra fans.
Jag började för övrigt kolla på Supernatural idag med bror, squee. Igår blev vi litet uppehållna med... att puffa.

Lin Lin Linda Li sa...

oh la, var det uppskattat?

Lin Lin Linda Li sa...

det är litet komiskt att du sitter och röker på med din bror, förövrigt XD

rusty sa...

Jasuuu? Är det? Warum? :O
Nej, han bjöd mig på middag, gav mig en present och sedan så smsade Viktor och så blev det som det blev. Det var litet knäppt. Sjukt mkt mer uppskattat att göra det utan alkohol i kroppen. Sedan gick vi hem till min bror och körde Super Mario Bros 3 på 8-bitars, haha. Vi körde "kus" i tiotusen timmar, minst. Och skrattade. Väldigt mycket. Det var trevligt. Också, försök försvara Buffy när alla människor ligger ihopknytna till små bollar av skratt... det är omöjligt.

Förresten, jag kommer ringa dig snart, okej? Jag tänkte rök-snacka litet om... saker. Du vet. Saker.

rusty sa...

Och jaaa, det var uppskattat. Eller, jag tror det var ngt i stil med "Den var helt okej faktiskt". Jag lyckades få honom att se tre avsnitt. Det är rätt så mkt för att vara min bror.