torsdag 30 oktober 2008

SJs dom är: FAIL

Om det finns något här i världen som får mina ögon att skjuta blixtar, så är det hemsidor som är svårmanövrerade. Jag tycker att om man är ett stort företag, som t.ex. SJ i detta fall, så bör man lätt kunna hitta den information man vill ha reda på. Det ska inte behöva ta mig över 20 minuter av letande för att jag vill få reda på ett pris. Hemsidor skall vara utformade på det sättet att även den dummaste idioten skall kunna hitta det de söker efter. Jag är ingen idiot, varav jag kommer till slutsatsen att SJ är det. Lägg ned pengar på att hitta någon snubbe som kan guida den dummaste av dumma på er hemsida, så kanske jag förlåter er. Jag är inte mkt för att vara den där jobbiga kunden, men å andra sidan är jag heller inte van att behöva maila företag i fråga bara för att de inte behagar sätta upp priser på det de säljer. Eller är det bara jag som tycker det är knäppt?

Inga kommentarer: