måndag 20 oktober 2008

Olika femmor

Ja, nu är det ju så att jag varit en liten fangirl ända sedan jag var en liten tös. Att falla tillbaka i samma mönster är något som inte går att undvika. Men man får väl tacka gudarna, om de du finns, att det kanske blir lindrigare med åren.

Det finns nämligen en man som fortfarande ligger mig väldigt nära hjärtat. När han sedan sätter på sig en skoluniform och glasögon.... Oj oj oj.



Jag blir glad när han flinar sådär obekymrat. Att han sedan precis har släppt en singel som heter "Jesus", är en annan femma som jag totalt kommer ignorera, tror jag.

2 kommentarer:

Lin Lin Linda Li sa...

haha, vadan detta? inte jesus-tjaffset, utan storflinande Gackt i glasögon och uniform?

rusty sa...

haha jag vet inte riktigt... det är från en promo för hans nya platinum box. Han springer runt med sina bandmedlmemmar och fånar sig sådär gulligt som bara han kan. Men fin är han iaf, hm?