lördag 19 maj 2012

Gackt-sälj!

Hejsan alla Gackt-fans som (möjligtvis) läser min blogg. Tänkte sälja litet shit som jag ackumulerat under årens gång som Gackt-fantast. Priserna är alla cirkapris, kom gärna med förslag om ni vill.


Platinum boxes: I, III, IV & V, alla i bra skick. Alla har kvar sin obi, förutom I:an. Alla extrasaker som tillkommer boxarna finns kvar. Hör av er om ni vill ha mer detaljbilder.
I: 400:-
III: 400:-
IV: 500:-
V: 500:-



Ehehe, först ut är How I Met Your Mother, första säsongen. 150:-
Gackt Requiem et Reminiscence I: 300:-
Gackt Mars live DVD - 250:-
Gackt Jougen no Tsuki: 300:-

Alla DVD:er är i mint condition, alla har även sin originalplast kvar på sig med klistermärkerna och allt, för jag är en rabid fan collector och vågade knappt ta i mina Gackt-saker när jag var yngre (för att jag var ung och ohälsosamt besatt).

Som sagt, hör av er om ni är intresserade, och jaaa -- priser går att diskutera.

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Alltså jaa... Jag vill, men har andra saker jag hellre prioriterar med de lilla pengar jag har, tror jag >_< Varför har du bestämt dig för att sälja dem? ^^

rusty sa...

Har funderat i flera år på att sälja större delen av min samling, mest för att jag inte använder dem och för att... tja, behovet inte existerar på samma sätt som förut.
Inte ens en liiiiten fundering på köp? ;3