fredag 25 november 2011

B-b-b?

"Lilla" Gackt bredvid långa Josh Hartnett.
(Fast Gackt är ju ändå ca 180cm? Hur lång är inte jätten Josh då?)


Ända sedan jag såg Bunraku häromdagen, så har jag gått runt med känslan av att något otroligt fantastiskt har hänt, men jag fortsätter kontinuerligt att glömma bort just vad detta episka ting är.
"Har det hänt någon vidunderligt bra nyhet som jag är superglad över?" försöker jag resonera. Är det kanske de bra betygen jag fått på japanskan? Att jag fick tre VG och två G, vilket alltså resulterade i att jag totalt fick VG på hela delkurs ett? Nej. Det där har jag redan varit glad över.

Jag blir liksom nästan arg på mig själv för att jag blivit så fantastiskt glad av att ha sett Bunraku (min hjärna förvandlar om namnet till "Bujingai?"= ett spel med Gackt i, eller "Bushido?" = the samurai way, lol -_-). Men jag får väl ta det, då. Jag har varit skitglad i flera dagar för att jag sett en film med Gackt i. Riktigt jävla happy-go-lucky i själen. Jag ger mig. Nu går jag och köper DVD:n.


Roliga backstage-bilder. Jag satte kaffet
i halsen förra gången jag såg de här tre bilderna.





Gackt och Josh gjorde tröjor till varandra där, som ni ser, Gackt fick en tröja med Josh på som det står "The Gackt of America" och Josh fick en med Gackt på som det står "The Josh of Japan".

Inga kommentarer: