lördag 28 februari 2009

Så ska det låta!

Det finns ett program som jag sett på ända sedan jag var en liten, liten flicka. Varje fredag satt jag bänkad tillsammans med pappa och såg på Så ska det låta på SVT. Jag kände inte igen låtarna speciellt ofta som liten, men det är det som är så roligt med att bli äldre! Man lär sig en massa saker, onödiga saker. Som t.ex. låtar som de sjunger på - just det! - Så ska det låta. Såklart sitter jag inte bänkad varje fredag som när jag var liten, men åh, vad jag njuter så fort jag väl ser på det.

Kvalitén finns fortfarande kvar, speciellt med den nya programledaren (peter <3).
Jag förstår verkligen inte varför Brolle är mer känd än vad han är. Hans röst är ju gudomlig. Att han är töntig kan han inte riktigt hjälpa. Men liiiitet mer cred för sin röst borde han väl få ändå?

Inga kommentarer: