tisdag 10 februari 2009

Nyhet!

Emelina åker till London!
Tacka vet jag mammor som fixar och trixar.

Just nu är jag ett nervvrak. Mina ångest!-herregud-jag-ska-åka-snart!-drömmar började redan inatt -- 2 dagar innan jag ens ska åka. Eviga timmar av packande av kläder, mat- och biljettfixande. En Dean som springer omkring mig och är allmänt förvirrad över varför jag är så hetsig över att hinna med nästa tåg till Japan (jaaaaaa, det är tydligen det enda stället jag kan resa till i mina drömmar). Han förstår liksom inte det viktiga i att hitta en lägenhet ASAP när vi väl kommit fram. Han bara står där snällt och undrar när vi ska festa.
lolz.

Hursomhelst. Jag är sjukt nervös. Jag blir ju alltid såhär, för bövelen. Gegeghhgeee...

3 kommentarer:

Lin Lin Linda Li sa...

Själv är jag lugn som EN FILBUNKE!

Caro sa...

åh, men det kommer bli toppen! all the best och ha det jävligt awesome där borta! kyss london från mej :D

Anonym sa...

Allt kommer att gå bra. ^^ Fortsätter du att blogga från London? Får ju ingen update från Linlinlinlinlinster nu så ALLT hänger nämligen på dig nu. ;D