tisdag 3 februari 2009

Den bästa

En del filmer är magiska. Sådana man aldrig tröttnar på, fast man sett den femtioelva gånger om. Sådana filmer som man får en aha-upplevelse över varenda gång man ser dem. Sådana filmer man blir övertygad om att "det här är den bästa filmen jag någonsin sett". Och just den här filmen är nog det. Den bästa.



Snälla, dedikera 2 minuter av ditt liv till att titta på den här trailern.

Och faktiskt, folk som säger att de inte förstår sig på den? Eller inte tycker om den? Jag dömer dig. För det här är faktiskt den bästa jävla filmen jag vet. Och om du inte tycker om den, så har vi alldeles för olika hjärnor och tycke.

2 kommentarer:

angrypierre sa...

Jag har en vän som absolut inte fattar den här filmen eller Lost in Translation, och dom är (enligt henne) lika intressanta som att käka tio sömnpiller. Men dom filmerna är kärlek för mig iaf :)

Petro-belle sa...

gud ja enternal är verkligen jättebra.