måndag 2 februari 2009

Hejdå, utan mig

Nu har jag letat igenom hela lägenheten i 1½ timme. CSN-papperna är borta. Bara sådär. Jag har letat igenom allting tre gånger om, minst, men nej. Inga papper.
Jag känner mig som ett litet barn. Jag orkar verkligen inte mer. Det enda jag verkligenverkligen behövde göra idag var att få iväg det där jävla pappret. Nu känns det som om jag inte ens kommer komma iväg till London. Skoj.


Varför måste det bara bli värre och värre? Varför kan det inte bli lättare, någon jävla gång?

1 kommentar:

Lin Lin Linda Li sa...

CSN har redan fått in din grundansökan och börjat behandla den, det är just precis att de ska börja behandla den som man brukar få vänta på, när du väl får in dina uppgifter så kommer de ju att fatta ett beslut rätt så direkt. så var det nu för mig i alla fall, jag skickade in en ändring av min ansökan för några dagar sedan och lade till att jag önskade lån för skolavgiften, och det har jag en planerad utbetalning för på min csn-sida nu. så ge inte upp, du måste bara vara rätt på och se till att lösa det här nu.

jag åker inte utan dig, du ska fanimej med om jag så ska släpa dit dig. GRRRR.