tisdag 24 februari 2009

Hubba-bubba

Jag och Linda står framför spegeln på övervåningen och applicerar våran makeup. Eftersom vi bor i ett "Welcome to TV-land 24/7 flatshare!", så hör vi plötsligt en låt vi känner igen från nedervåningen. Vi stannar upp, tittar på varandra och båda tänker samma sak "Visst är det Camille de spelar?". Utan att säga ett ord rusar vi ned till nedervåningen, och hinner se den sista biten av en bilreklam. Exalterad som en liten barnunge förklarar jag för flatmate #2324 att de precis spelade en reklam med en artist i bakgrunden som vi älsk-älsk-ÄLSKAR. Och som vi trodde var en artist som nästan ingen hade hört talas om.

Ahhh, att göra sig festklädd på en tisdag... Varför inte? Vi ska till en klubb-moj som heter Glamcanyon. Fashion it iz? Jag vet verkligen inte alls vad jag ska förvänta mig. Däremot så förväntar jag mig en sovmorgon från skolan imorgon. Heh.

Inga kommentarer: