tisdag 13 maj 2008

we're going to the gaybar

Jag och Linda var på inflyttningsfest i fredags. Mona och Jophee, aka allas favorit-lesbian-par, har flyttat bort från Olofshöjds studentmisär och flyttat in i en litet vuxnare (läs: fräschare) lägenhet.


Sedan försvann flicktrion vidare till Gretas, allas våran gaybar som jag hitills vägrat gå till av någon skum anledning. Den visade sig vara fylld av SCHLAGER, söta små gaysaker och äckliga straighta killar som vägrade ge upp (när jag sagt "nej, gå härifrån" efter tredje gången fattade de vinken... geh). Jag gick dit för att dansa! Som alltid~



Vi fick bland annat besök av en herre som frågade om jag jobbat som modell. Vilket jag har! Så min självupptagna sida njöt av situationen när han "fixade till mig" och tog kort. Det kom även fram en pojke i fin röd tröja utanför och frågade samma sak. Jag borde gå på gaybar oftare, haha.






Jag vet inte riktigt varför, men den senaste tiden så har jag festat som jag vet inte vad. Ungefär tre dagar i veckan. Det är väldigt olikt mig, även om jag nu iofs har haft otroligt roligt varenda gång, men.

SNART PARIS