måndag 5 januari 2015

This will be my monument.

Vaknade vid fyra på eftermiddagen idag, och blev initialt ledsen. Mitt kaffe var slut, då blev jag litet mer ledsen. Hade ingen mjölk hemma, så fick använda grädde till teet och det var äckligt, så då blev jag ännu litet mer ledsen. 

Men så tittade jag färdigt på The Descent som jag velat se hur länge som helst. Satte sedan på Röyksopps senaste (och sista de kommer göra.......) skiva på min sällan använda ljudanläggning och klädde på mig samtidigt som jag dansade runt i lägenheten. Håret var jättefint när jag borstade ut det, och jag använde litet läppstift dagen till ära. Gick ned till affären och köpte kaffe och munkar. Kom hem och klarade djävulsbanan på Soda Crush som jag hållt på med länge. 

Så nu är jag märkligt glad när jag sitter under min nybyggda kotatsu. Japp, det var den stora grejen som jag pratade om förut. Ska skriva ett inlägg om den snart, så ni behöver inte googla. 


Inga kommentarer: