måndag 11 juni 2012

and the winner is

Har förresten märkt den senaste tiden att jag börjat bli litet ledsen när folk inte kommenterar. Jag brukade inte bry mig förut, men nu verkar det som om jag börjat. Onödigt.

Också! Jag vann en tävling till idag. Såhär skrev de:
"tack för att du deltog i vår tävling och vill bli medlem i Sveriges nyaste nätbokhandel!
Vi tyckte mycket om din motivering och kommer skicka boken "Tretton timmar" till dig."
/från den här sidan.

Ja, inte för att jag kom ihåg vad jag skrev. Men jag tackar aldrig nej till gratis böcker. Det här är den tredje tävlingen jag vunnit över intranätet. Under den första vann jag x antal signerade böcker av Andreas Roman, mina tonårs favoritförfattare (fast jag vann dem för kanske två år sedan). Nummer två var ju $80 på romwe.com (ingen som vill köpa det presentkortet för rabatterat pris? Det gäller för eeeeevigt). Och så nu, då. Måste säga att man blir dretglad när man vinner saker när man är såpass fattig som jag är.

1 kommentar:

Jenky sa...

Om det är kommentarer här i bloggen du menar så skulle jag kunna kommentera varje dag om det inte vore för att jag inte vill verka helt besatt, haha. Plus att det ibland är krångligt att skicka kommentarer till Blogger via telefon eller iPad, som jag surfar på mest. Den hakar upp sig vid den där "bevisa att du inte är en robot"-grejen man ska fylla i. Ibland har det inte gått att gå vidare. :(