tisdag 1 februari 2011

SKRÄP

Jag har fått någon sorts konstig smärta i nacken/huvudet. I helgen hade jag terrorfeber som jag nästan trodde skulle ta kål på mig. Daniels mamma tror att det antingen låter som hjärnhinneinflammation eller så har jag bara legat ned för mycket.

Imorgon ska jag till tandläkaren. Jag vill verkligen inte det. Har ingen direkt rädsla för tandläkare egentligen, men bara tanken på alla pengar som kommer behövas gör att jag inte vill gå dit. När jag angav denna anledning till min tandläkare under min förra vistelse, så höjde hon på ögonbrynen som om hon var helt oförstående. Jag tycker det är rätt uppenbart att alla tandläkarpriser är hutlösa.

1 kommentar:

Jenky sa...

Jag rekommenderar tandvårdsförsäkring, om ni har det i Gbg. Jag betalar runt femtiolappen varje månad till Folktandvården, vilket betyder att jag sedan inte behöver betala för undersökningar och diverse lagningar och icke-estetiska ingrepp. På så vis slipper man skyhöga summor för nåt jäkla hål som dyker upp helt plötsligt. Bästa uppfinningen nånsin nästan!

Och stackars med huvudet! Hoppas att det känns bättre snart.