tisdag 13 juli 2010

xx

Jag börjar bli så nervös inför min resa att jag blir helt otroligt otrevlig och oresonlig. Jag är van att resa, och jag känner till Stanstead utan och innan, men det är inte det. Det är packningen som inte är färdigt, och allt det där andra som känns jätteviktigt men som inte egentligen är det. Men jag vet ju att jag egentligen bara är äckligt nervös över att se Honom. Jag vill klösa efter hud och sedan vill jag gråta. Sedan plötsligt så vill jag inte se honom längre och direkt efter får jag en enorm ångest för att jag ens tänker så. Jag ser bilder på honom, men jag. kan. bara. inte. förstå. Att det är så snart. På fredag.

3 kommentarer:

Mimmi sa...

Jag vet! Det är helt jävla ofattbart! När åker du? :)

rusty sa...

Jag åker till London imorgon (onsdag) och åker till Paris på lördagen för att se honom igen där på söndag. :3
Själv?

Mimmi sa...

Åh, vill också se honom två gånger!! Jag åker på torsdag kväll, så har en dag kvar att stressa runt här hemma :)