lördag 24 juli 2010

Tysta ekon

När jag vaknade i morse, så stod det en Daniel vid ytterdörren och log.
"Oj, vad mycket doughnuts du har köpt", sa jag medan han radade upp en hel tallrik med sagda objekt. "Det känns som Twin Peaks."
"Det var det som var tanken", sa han bara.
Sedan tjöt jag av lycka.

Nu sitter jag och dricker whiskey och röker trots mina hostiga besvär. Det är sådant man dricker häromkring. Det stiger åt huvudet fort, märker jag. Men jag njuter. Jag lyssnar på EVER på repeat och bara älskar just nu.

Min resa igenom Europa har satt perspektiv på min svenska vardag. Min ambition har laddats till 100%, och mina planer börjar smidas igen.
I augusti så börjar min utbildning till att bli Eventtekniker. Om jag känner att det är min grej, så kör jag på det. Annars så hittar jag ett jobb och jobbar ihjäl mig tills jag har tillräckligt mycket pengar för att ta mig till dit jag vill. Det är väl inte det svåraste att gissa vart jag vill. Japan.


Hörde jag ett eko?

Inga kommentarer: