lördag 17 juli 2010

Do you wanna fuck Yellow Fried Chickenz?

Jag dog, fast inte kroppsligt. Det kanns som om Gackt ar en gud i manniskoform. Det var valdigt svart att forsta att det verkligen var Han som stod dar, och inte fantasin om honom. Hans hofter alade sig langsamt ned och publiken skrek som om de ville ha hjalp.
"Shake, shake, shake!!" skrek han och stallde sig pa ett ben och foljde sin egen uppmaning. "YFC!! YFC!"
Mot slutet nar han stod och betraktade oss med ett litet lekande leende pa lapparna. Vi skrek och skrek och skrek och det enda han gjorde var att bara sta dar i flera minuter och insupa all den karlek vi forsokte formedla. Sedan log han och sa ".... Amazing."

Vi systrar och broder ar en enda familj och herregud, nu fyller jag ar och pa sondag far jag se honom igen. Allt som tjuter i mitt huvud ar hans namn och jag forstar inte, forstar inte.

3 kommentarer:

Natti sa...

Du ska bara veta hur avundsjuk jag är nu. Men jag är glad att konserten super och att Gackt var mer än nöjd. Ska bli spännande att se vad Gackt skriver i sin blogg

Grattis på födelsedagen~

Anonym sa...

Jag vill också se honom! :(
Kom tillbaka. ;_;
Spelade han några äldre låter?

Mimmi sa...

det var helt jävla underbart! Jag växlade mellan att hoppa upp och ner och skrika och bara stå och glo och försöka pränta in bilden av honom. Gud i människoform? LÄTT!! Var någonstans stod du? :)