torsdag 17 juli 2008

Tokiga tösers födelsedagar

Idag fyller den här tösen hela 21 år. Rätt så tokigt, va?


Det ska firas med ett stycke pappa (med tillhörande familj) plus ett stycke broder. Det ska bli Lisseberg (jag tror inte pappa vet vad han ger sig in på, när han tänker utföra detta under Gothia Cup). Det ska bli middag (-någon- restaurant borde väl få plats med oss, trots att det är Gothia Cup?). Det kanske blir litet annat grejs också, men det vet jag inte om ännu.

Nåja, jag hoppas väl att livet som 21-åring blir lika fartfyllt som 19-åring. Med London och allt, menar jag. Whooliwoo!

2 kommentarer:

Caro sa...

grattis emelina! nu tycker jag vi kan köra på den där roadtrippen runt usa, nu när vi kan dricka lagligt där också ;)

Petro-belle sa...

hoppas du har en wunderbar dag <3

(lol på att min ordverifiering för att skriva den här kommentaren är "yayippi")

Yayippi och grattis på dig! <3