lördag 12 juli 2008

Lovord för en viss Herr Sasuke

OBS! Detta innehåller ingen spoiler i handlingen.
Såå, på en whim så började jag kolla på Naruto-animen igen. Och på en likadan whim så började jag läsa mangan istället, och har nu läst ikapp. Och jag säger då det... Sasuke-kun är verkligen en mästare på att få ens mest gömda och glömda fangirl-känslor att börja blomma upp igen. Alla timmar, dagar, veckor, månader, -år- som man spenderat med att följa den här serien som har hållt på i över 8 år. Jag säger då det...

Jag har gråtit stora krokodiltårar och mitt hjärta har rusat för att hinna med alla känslor som hopar sig. Jag kan riktigt känna de där "doki-doki"-känslorna så fort Sasuke är med i en bild. Jag kan stanna till och stirra på honom i 10 sekunder ibland. Bara för att ta in helheten, hur otroligt fin han är. Ja, vad ska jag med ord till, när det finns bilder som säger så mycket mer?

Det är hans ögon! Hans ögon-- hör ni det??

Inga kommentarer: