onsdag 13 januari 2016

it's alive.

Min dator lever fortfarande. Men eftersom den mer eller mindre blir stationär och litet allmänt bökig, så blir det inte att jag sitter vid den speciellt ofta. Istället ligger jag i sängen och tittar på när folk spelar igenom spel. Just nu är jag inne på Silent Hill 2. Omahgawd, så bra! Jag har velat titta igenom de spelen sedan 2008 när L spelade någon av dem. Men ingen vågar!

I morse blödde jag näsblod. Vaknade och kliade näsan, och vips! så började det forsa. Jag tror inte jag har fått näsblod förut i mitt liv, så jag blev litet chockad. Mindre behagligt med att det varm varmt och rann nedför halsen. Allt smakade blod ett tag. ÄCKLIGA DETALJER ÄR VIKTIGT.

Oh. Märkte precis att mitt trådlösa nätverk fungerar igen. Awesome. Då kan jag flytta tillbaka datorn till sekretären.

Inga kommentarer: