torsdag 11 december 2014

"På 'Secret Garden'-singeln är han naken."

Jag står mitt i lägenheten och undrar vad jag ska göra. Blicken flackar till mot bokhyllan, och registrerar att det står en Gackt-skiva där. 
Jag tänker: "Jag ska aldrig sälja hans album."
Då slår det kullerbytta i magen, som om jag missat ett trappsteg. Mina tankar fortsätter. 
"Jag kommer aldrig göra mig av med Kagen no Tsuki-live-DVD:n."
Hjärtat börjar slå fortare. 
"Inte heller SIXTH DAY & SEVENTH NIGHT."
Hjärtat eskalerar och jag börjar känna pulsen slå vid tinningarna.
"När han spelar shamisen."
Berg- och dalbanan i magen hoppar till. 
"Att se den nya konserten på stora TV:n."
Hjärtat är i halsgropen och jag bara står där och myser över faktumet att min kropp fortfarande är kapabel till att reagera så här när jag tänker på honom. 

Inga kommentarer: