onsdag 21 maj 2014

Den kommer vara borta om en timme, eller en minut.

Som ni kanske kommer ihåg (eller jag kanske inte ens nämnde det på internet?) så fyllde min göbbe 40 år förra året. Varje gång jag skriver eller säger det, så måste jag alltid stanna upp och tänka "Vänta, va, är det verkligen 40?". Ungefär samma åldersrelaterade funderingar som uppstår när folk frågar hur gammal jag är. Vi är tidlösa, jag och Gackt.

Så, under den korta stunden som den kommer ligga uppe innan den blir borttagen från Youtube, så bjuder jag in er. Come one, come all. Beskåda ett framträdande av låten Emu ~for my dear~ - med andra ord min favoritlåt med Gackt. Jag har egentligen bara en sak att säga om det här framträdandet:
Älskar valet att byta ut skriket mot en feminim, försiktig stämma under refrängen.




Men så är ju jag en sucker för när Gackt sjunger ljust. Blir helt koko-crazy, som om min essens håller på att vibrera ur kroppen.
^skitbra avslutningsmening^

Inga kommentarer: