måndag 24 februari 2014

Delete.

Teh Gigabytez börjar ticka tillbaka i takt med att Papperskorgen töms. Tålmodigt har jag betat av avsnitt, och nu har jag även tittat färdigt på en som heter Guilty Crown. En serie som de satsat stenhårt på - animationen och musiken är riktigt bra. Dock så blev serien inte riktigt bra förrän efter halva säsongen. Men är det värt att tröga sig igenom 13 avsnitt för att nå apokalyps-utopin? Svaret är ja.

Sorgsamt nog så fick inte min favoritkaraktär vara med så mycket. Daryl Yan.


Det är nästan skrattretande hur förutsägbar jag är när det gäller vilken sorts karaktärer jag tycker om. Mordiska galningar som inte har någon kontroll eller empati.




Och här är ett intro. EGOIST var med och gjorde musiken till den här serien.  Om det artistnamnet nu ens säger er någonting. Jag vet bara att hon är populär. Typ.



Inga kommentarer: