fredag 4 oktober 2013

rock-boobz

Det finns en bild på mig som jag tog precis efter att jag kommit hem från en svettig konsert med Dir en grey. Det var då jag bodde i Japan, det var sommar och man blev en svettpöl efter tio minuter i solen.
När jag kom hem så slängde jag av mig alla kläderna och ställde mig under AC:n. Eftersom min kropp fortfarande var sprickfylld med endorfiner, så slet jag fram kameran och gjorde en awesome rock-pose.

Märkte efteråt att mitt ena bröst kommit med i bilden, så jag klippte till den. Eh, bort den.
Men. MEN. När bilden visas i miniatyr, så syns den fortfarande. Klickar på bilden - boobless. Minibild - boobmore.

Whyez? Den har fungerat så ända sedan jag tog bilden. Förstår ingenting.

3 kommentarer:

jennie sa...

Hihi, så skumt!

<3 Jennie

yourkindofzero sa...

dom vill ju också vara med! boobzen that is!

rusty sa...

Hihi, vad glad jag blir över kommentarerna. Bisarrt att skriva ett inlägg om ens bröst, egentligen.