torsdag 24 oktober 2013

Kärt återseende

Myes. I förrgår plöjade jag mig igenom 11 timmar av mangaläsande. Minus en timme för rökeri och mat, förstås. Det är ju nästan så att jag slog mitt förra rekord på 13 timmar. Då läste jag Naruto, och lyssnade på en låt under hela tiden, på repeat. Den nuvarande musiklistan har litet fler låtar, tack och lov. Hjärntvättad på ett kanske litet mer hälsosamt sätt.

Men jag KOMMER INTEEE säga vilken manga jag läser just nu. Jag ska ta tillvara på min inspiration och förälskelse ett tag till. Suga på karamellen så att säga. Igår nekade jag till och med en fika för att jag var tvungen att stanna kvar här, i min nuvarande fantasivärld. Men jag funderar ändå på att gå till Sjöfartsmuseet med termoskaffe och... något jag inte heller vill säga. JINX.

Inga kommentarer: