onsdag 18 september 2013

dissa judy?

Jag har vunnit en del reklam-baserade tävlingar den senaste tiden. Har även två andra som ligger och krafsar i hälarna. De vill användas. Borde.

Till problemet.
Jag har två bloggar som är till för allmänheten. Judy och Catpuzzles.
Judy är på svenska.
Catpuzzles är på engelska.

Reklamen kommer visas i internationella bloggar - alltså borde jag använda Catpuzzles. Grejen är den att jag inte ids skriva i den, för jag känner mig omotiverad. Dels hade jag sett fram emot att dela den med Lindurrrzzz, men det blev inte riktigt så. Och nu innehåller den mest bara bilder.

När jag kommer på något jag vill skriva om, så funderar jag nuförtiden på vilken blogg jag ska skriva det på. Oftast funkar det till båda. Men vill jag "slänga ut" potentiella texter på en blogg som ingen ändå läser eller kommenterar? Skulle reklamen göra att Judy skulle överges? Skulle mina gamla läsare från denna bloggen hänga med till Catpuzzles?


Problem nummer två är bloglovin'. Man får bara länka ihop sitt konto med en blogg. Just nu har jag Judy. VILKEN SKA JAG HA?

Kan jag ens dissa Judy totalt i framtiden? Det är ju mitt kära missfoster till blogg.

2 kommentarer:

Lin Lin Linda Li sa...

Menne, sälj inte ut någon av dem? Catpuzzles är ju vårt barn även om jag inte varit så aktiv på sistone. Kan du inte bara göra en ny för reklam, eller måste den ha contents?

Erica D sa...

These are some very interesting and eclectic photos. I actually have family in Sweden. My uncle's wife is Swedish and now so are my cousins. They live in gothenburg I believe. I have never been to Sweden myself but I would love to visit one day. My cousins speak fluent Swedish but I don't understand a word lol. Thanks for following me on GFC I have followed this blog even though I have to translate it to read it, I didn't see anywhere to follow on your other blog. Blogging can be hard word but don't feel discouraged, write when you are inspired.

http://diaryofatrendaholic.blogspot.ca/