fredag 8 mars 2013

trumvirvel

Jag vet att ni har väntat. Med sönderbitna naglar och skärrade rådjursögon har ni desperat väntat på min uppdatering där jag tillkännager svaret. Nu kommer det. Är ni beredda?





















Robin Stjernberg. Det är han som ska vinna Melodifestivalen. Han har tveklöst den bästa låten, det går liksom inte ens att diskutera. Jo, jag är stolt att Sverige var redo för en sådan artist som Yohio. Men frankly, my dears, hans låt är rätt så dålig. Andra favoriter jag hade var smörsmältarpojken med nittiotalskläder och det där leendet som fick mig att rodna. Den enda kvinnan som gick vidare till finalen, ni vet hon med de döda fiskarna, var en annan favorit. Men näe, när jag hörde den här låten så fick jag gåshud. Jag bara visste.

1 kommentar:

Anonym sa...

Helt rätt! Någon av Twilight-frisyrerna kommer att vinna, det är jag helt säker på. Robins låt låter lite som Friendly Fires om de hade varit mer Melodifestivaliga och det gillar jag. Kommer tyvärr missa finalen på lördag dock. :S
/Jenksy