fredag 1 februari 2013

Dessa filmer har jag lust att se ikväll:



District 9
23:45, TV4
Älskar science fiction-filmer just nu. Helst ska det även finnas med panikslagna människor. Jag tycker allra mest om att se dessa filmer på TV (inte när man själv vill, och utan reklampauser), för då sitter jag som klistrad, av någon anledning. Såg senast Cloverfield, blev helt "ooohh...".









Från Andra Sidan, aka Fragile
01:55, TV4
Har även en sjuklig dragning till rysare/skräckfilmer som man tittar på alldeles själv när det är jättesent. Sedan barnsben så fick jag inte titta på skräckfilmer, och när jag fyllt 15 frågade jag mamma om jag fick börja titta nu. Hon sa aldrig till, ju. Så jag har noll resistens mot skräckfilmer.




Men jag kan inte. För jag går på en sömntablettskur, och att se dessa filmer vore som att be om onödig ångest.
Bu.






Inga kommentarer: